18:35

Ljuvliga sommar värme.....älskar den!
Var ute me en kompis på sjön nästaan hela dagen igår med hans båt.  Vågad mig till och med på ett dopp, inte överdrivet skönt....men får passa på innan sommaren tar slut. Är ensam hemma i huset...mor är i oslo och hälsar på sin bror....så nu är det bara jag, katterna, syrran och hennes kille här i huset. Blir en relativt lugn helg.....hamnfestivalen är i full gång me känner mig inte så taggad. Så blir väl att ut o glida med bilnördarna i kväll...och imorgon är det grillfest hos ida...300 meter från mitt hus....lagom avstånd tycker jag  =)
Annars händer det inte så mycket.....vet inte hur länge jag blir kvar i karlstad.....hoppas det inte blir alltför länge....saknar min patrik!
Kanske blir västkusten nu å torsdag-söndag me mommo o moffa o syrran o hennes kille Tony. Men får se om jag orkar med det :P släkten kan ju vara lite krävande som nog de flesta vet.

Nej, nu håller huvdvärken på att ta kål på mig. Pallar inte mer dator idag.
 
Men ha det bra allesammans! =)

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0