Sjuker

Har vart hos Demie på lillerud i några dagar och har därför inte bloggat något. Idag fyllde mamma och lucas år...massa folk, massa mat och glass och en jäkla massa leksaker som han fick i present som allihop av någon anledning gav ifrån sig ett jäkla oväsen. Härligt, som att det inte är tillräckligt mycket ljud som det är hemma :P
Håller på att bli rejält sjuk också, känns som om jag har taggtråd i halsen när jag sväljer...dröjer väl inte innan snuvan kommer antar jag. Har till och med klippt hela gräsmattan här hemma idag...och den är inte särskilt liten...så jag har fått fin fina vattenblåsor i händerna, inte alltför skönt. Imorgon ska jag inte göra ett dugg, ligga hemma och tycka synd om mig själv...man får göra det när man är sjuk. Saknar Patrik men vet fortfarande inte riktigt när det bär av hem till storstaden igen (jaja okej host host Salem då, rutten förort) men fortfarande i sthlms län hahahah.
Bäst att sova nu snart, inte för att jag är direkt trött men halsontet tar livet av mig (inte bokstavligt talat) men det känns banne mig så!

Sov gott allesammans!

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0