Trötter

Vaknade för typ 1 timme sedan...men är fortfarande jätte trött. Underligt det där. Var hos frisören igår och är super nöjd med resultatet.
Var och lämnade hästen hos den nya fodervärden i lördags, hon krånglade lite när hon skulle lastas, något hon aldig brukar göra men men. Fodervärdarna bor mitt ute på vischan med en super stor hage och ett ljusaste stall jag sett i hel mitt liv, super högt i tak och stora fina fönster i hela stallet, Segene kommer att bli en riktig prinsessa på ärten. Hon har sällskap av 2 små shetlands ponnyer, hon tyckte dom var lite jobbiga när de hängde efter henne i hagen, och helt plötligt förvandlades hon till en dressyr häst och showade som tusan. Känns riktigt bra nu. Nu får vi bara hoppas att den där dumma nerven som ligger i kläm i ryggen fixar sig snart. Har lagt upp ett stretching schema med promenadere som dom ska följa i ett par veckor, sen börjar deras prövotid. Vet dock att de redan är helt förälskade i henne, speciellt deras dotter (hon är väl ca 11 år)....hon sprang ut till hagen för att hälsa på Sigge =)

Idag blir det lugnt tror jag....är ju fint väder så blir väl att lägga sig och lapa lite sol på gräsmattan =)

ha en bra dag allesammans

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0