Vill ha dille

Har verkligen fått dille på att jag vill ha allt möjligt....hund, mountain bike, en helt ny garderob full med dyra designer skor & kläder...ganska ouppnåeligt....en ny frisyr samt ny hårfärg....mer tatueringar.. och ett jobb!
Ingen dålig lista känner jag. Så för tillfället får jag nöja mig med en filmkväll med chips o dipp tillsammans med syster. Men i höst när jag fått ett jobb...då blir det hund direkt...cykel är nog förhoppningsvis fixat inom en snar framtid.
Men tills dess kommer bilder på hundraser jag älskar eller som är lite häftiga.

  Rottweiler en av världens finaste hundraser enligt mig. Står högst på önskelistan!

 Mops..fawn,,,riktigt cool hund och riktigt ful...men det är det som är hela charmen..den är så ful att den blir riktigt sööt. Gosse hund.


 Riktigt cool dödskalle....kanske en blivande tatuering? Spansk och en symbol för de dödas dag..där bortgångna hyllas och blir ihågkomna.

Nej nu blir det snart Snuten i Hollywood 2 på 4:an 21.15.....Kul =) !

xoxo N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0