Galenpannor

Hej och hå, nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har spenderat de senaste dagarna med älsklingen, robban, balder, matti, jörgen och kim. Vi har pysslat med saker som hör vintern och ca 1 meter snö till (vi har faktiskt 1 meter snö här i sthlm). Vi har åkt snowracer efter bil (jag åkte i 80 km/h) brainfreeze säger jag bara. Sen så har vi åkt pulka och snowracer på det gamla hederliga sättet (ja nästan iaf) vi har åkt i enorma hopp, stått i pulkan istället för att sitta ner och på så vis så har vi alla slagit oss båda gula och blå. Men kul har vi haft, riktigt skoj. Men jag gör inte om det på ett bra tag...just nu traskar jag omkring som en gammal gumma med reumatism...blåslagen och öm överallt och ja, jag vet att jag får skylla mig själv. Vi filmade faktiskt det mesta vi gjorde och det kommer nog dyka upp på youtube.... vill man se klippen så ska man söka på Sykokeso. Men det tar nog ett tag till.
Imorgon bär det av hem till karlstad..längtar efter julafton och härlig fika på stan med diverse vänner (Waynes coffe såklart). Branäs blir det också 3-7 Januari, härligt värre. Men kommer att sakna min älskling väldigt väldigt mycket.


Ne, nu måste jag faktiskt röra på min ömma kropp och äta någonting....min mage börjat låta som en tiger nu.

Men vi hörs och luktas imorgon när jag skriver från A Karlstad point of view.

xoxo N

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: jaa det var skönt och japp jag får ha kissemissar i den:D blev ju ingen studentlägenhet!

PUSS<3

2009-12-21 @ 17:15:21
URL: http://angelicank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0