Home sweet home

Äntligen hemma....så himla skönt...men inte alls lika mycket snö här som hemma i Sthlm. Julstämningen finns hos mig till 100 % just nu, vi har klätt granen idag...precis som på den gamla goda tiden....min lilla Nitro som inte är så liten längre ligger och halvslumrar under granen. Och så har vi ätit macka med julskinka...årets första!
Imorgon vet jag inte vad det blir....vet bara att jag måste gå upp hyffsat tidigt och passar småkillarna plus Frans (kompis till dom) ett tag...kanske skulle pallra mig in och träffa Fia? Vore snajsigt. Får nog bli så. Har fått världens mysigaste julklapp av syrran (lite tidigt men ändå) en stickad tröja från gina tricot som jag har letat efter i sthlm i evigheter. Älskar den!
snart blir det att kolla på the Lazarus project eller sex and the city med en stor kopp te.

Natti natt...

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0