I like it rough

Fortfarande ingen bild, kameran är tvärdöd!
Jag har påbörjat mitt nya och nyttigare liv...träning varje dag och bara sötsaker varannan lördag. Men får se hur länge jag kan hålla motivet uppe, vill ju se resultat direkt :P
Men så här ser mitt schema ut i alla fall ;

# 100 situps på maskin
# 15 Dips
# 20 tyngdlyft (20 lyft/arm)

Mjukstart än så länge alltså.....har ju inte tränat seriöst på snart 2 år.

Sen är det tänkt att jag ska göra;
# 200 situps/dag
# 50 dips/dag
# 40 lyft/dag per arm
 
Sen är det tänk att jag ska ut och springa några km varje dag...men det är inte direkt min favorit grej så vi får se hur det går med det, annars duger det fint med promenad istället =)

Längtar tills jag får jobb så att jag kan börjar träna Box på Medley...mycket roligare enligt min mening =)

Nej nu blir det att ta itu med vardagsbestyren (disk och bäddning :P)

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0