Jobbig dag

Rough day today....var dålig hela halva natten igår i magsjuka/magktarr. Kändes okej i morse när jag gick upp för att åka till arbetsförmedlingen men på bussen dit så kände jag hur det började komma tillbaks, typ tusen knivar i magen. Så min jobbcoach skickade hem mig igen....har än så länge legat däckad i soffan och sängen men så tog dom bra programmen slut för dagen, stackars mig!
Vill se på film...men har sett alla vi har hemma typ miljoner gånger....så det blir väl säkert P.S I love You eller Dagboken.....2 av världens bästaste (Bästa, men vadå man måste vara lite egen!) filmer!
13 dagar kvar till Karlstad nu....kommer hem lagom till jul, saknar allt julpynt och julmusik. Ni som inte vet det så är Patrik inget större fan av julen så vi har alltså inget sånt hemma alls....till min stora sorg. Själv är jag som ett litet barn...vänta bara tills snön kommer, då ska jag ut på gräsmattan hemma och göra snöänglar tillsammans med Oliver & Lucas (mina småbröder på 4 och respektive 6 år).

Idag skulle Malin Ristvall ha fyllt 20 år...hon skulle ha blivit officiellt vuxen som det flesta andra av oss från klassen....men istället får vi fira henne på vårat eget sätt, genom att minnas henne som den underbara och tokroliga person hon var och alltid kommer att vara i våra hjärtan <3 Saknar dig lilla gumman!

Och med det avslutar jag dagens inlägg och återkommer imorgon och förhoppningsvis frisk (jag hoppas inte för mycket).

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0