Kolla där, en snorunge

Uschli, gillar verkligen inte att vara snuvig....but it's that time of the year..för min del. Har varit och hämtat min magnetbricka idag hos Chefens Chef...hon verkade trevlig, typiskt chefig. Men tror eller jag är rätt säker på att jag kommer trivas alldeles perfekt på Euro-Sko..kanske kan jag jobba mig till en heltids tjänst i framtiden. Måste bara köpa bra skor att jobba i, misshandlade fötter..nej tack!
Funderar på att köpa en par sjysta mc-boots med lågt skaft eller ett par vanliga Reebok sneakers. Skulle ju helst vilja ha både och men vi får se vad ekonomin tillåter på den alltid lika älskade mellandags rean.
Idag är det ju final i Idol också.....har inte följt det alls....men vet så pass mycket att det är Calle & Erik och båda sjunger grymt bra, min personliga favorit är nog Calle....men tror Erik vinner, hans röst är så himla egen och särpräglad.
Patrik är ledig i helgen och tror väl inte vi kommer hitta på något speciellt...men jag hoppas ju såklart att någon knasig människa bestämmer sig för att bara droppa förbi och liva upp våran dag lite. Det kan absolut behövas.

Nu ska jag snora vidare och fortsätta läsa min Bubbleroom tidning och min Glaze =)

Trevlig helg allesammans =)

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0