Sällsynta dagar

Idag så vaknade jag upp och insåg att de faktiskt snöade...och snön låg kvar! Skuttade upp ur sängen likt en 5 åring på julafton....helt överlycklig, känner äntligen ett uns av julkänsla, allt blir bättre av att det faktiskt ligger på stadiga -5 grader, åh vad jag är lycklig. Hoppas bara att det finns snö i lovely Karlstad när jag åker dit nästa måndag, längtar så himla mycket. Träffa alla underbara vänner igen, det är precis vad jag behöver. Men min älskade Demie docka kommer inte vara där =( Tomt utan dig vännen!
Börjar jobba nu på onsdag, känns hur bra som helst. Men just nu så finns det inget som ens kan mäta sig med att få komma hem ett tag igen. Skulle vilja börja packa nu på en gång...men att packa 1 vecka innan man ska åka känns lite overkill....kanske kan börja packa småsaker som man inte får glömma och som man ändå inte ska använda något?
Har inte tränat på ett antal dagar nu eftersom jag har varit sjuk, så idag så blir det dubbelt upp på allt. Men nu ska jag sätta mig och kolla på Ghost whisperer och sen blir det troligtvis en promenix i snön.

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0