söndag = Hatdag

Helgen har varit ganska mysig soo far.....fredags vart jag på anställningsintervju, tyckte att det gick rätt bra faktiskt, återstår bara att se om de hör av sig innan 15:e dec...gör dom inte det, ja då är det som det är. Sen vart det även ett litet 30 års kalas för patrik i fredags, blev tårta, glass, maränger och lite annat smått och gott med hans familj. Finns fortfarande tårta kvar.....och jag vet att jag inte borde äta....men jag betalade inte 300 spänn för att den skulle ruttna i kylskåpet....så jag får väl bara träna extra hårt idag =)
Idag blir det väldigt lugnt, känner mig inte riktigt på topp....har lite ont i halsen och så. Så det blir nog att kurera sig i sängen med en kopp te och filmer .
Förövrigt kan jag säga att jag är sjukt shopping sugen, finns så mycket jag skulle vilja köpa....men plånboken ekar skrämmande tom. Just my luck!
15 dagar kvar till karlstad...det gillar jag.
Saknar min lilla docka Demie bara...har gått alldeles för länge nu.....I can't take it any longer!

Nu måste jag gå in på msn och se om jag har fått några spännande mejl (får jag ju iofs aldrig, men ändå)!

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Démie

Saknar dig med min ängel!!!<3<3 jag måste träffa dig snart, ingen förstår mig som du och ingen kan få mig att må så bra som du kan!!Älskar dig!!!

2009-12-07 @ 12:17:51
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0