Vicke Virus

Ett virus har tillfälligt bosatt sig i min hals...plus feber. Det gillar jag absolut inte. Det betyder ju att jag inte borde träna...men tror jag gör det i alla fall, min träning är ju inte särskilt ansträngande.
Idag har jag inte gjort särskilt mycket, kollade en sväng på Handbolls VM damer (Sverige- Frankrike) i första halvlek stod det 13-9 till Sverige...vet inte hur det slutade för jag bestämde mig för att sticka ner till biblioteket och låna några böcker... och en film blev det...ska se Bruno, har hört att den ska vara rolig =)
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och träffa min jobbcoach, i ska ha en simulerad anställningsintervju (och jag som hatar låtsas babbel :P) Jag är INTE någon teaterapa!
Nu tänkte jag sätta mig och rita lite, känner att jag har lite inspiration.

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0