14:25

Nu har jag gjort det igen...jag är hopplös. Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen. Nu har jag vart i karlstad i ca 7 veckor och vistelsen börjar gå mot sitt slut. På torsdag så bär det av hem till Stockholm igen......både skönt och lite ledsamt. Kommer sakna  alla här....men midsommar blir gossig, ska hem till Demie då och fira....Moa & hennes kille, Patrik, Andrea och jag kommer att vara där och förhoppningsvis njuta av sommar vädret ( men vi vet ju alla hur den svenska midsommaren brukar bli :P). Men det blir nog bra i alla fall med tanke på det trevliga sällskapet =)
Borde börjar packa lite smått idag.....har iofs ingen större lust...men det måste ju göras. Sen så ska jag iväg till mina andra fodervärdar till Sacke (Sacramento Song) och skriva över hans försäkring på dom. Imorgon ska jag ut och äta med Ida..som det ser ut nu i alla fall. Så bloggningen kan bli lite slumpmässig dom kommande dagarna....ända fram till lördag eller söndag.
Nu blir det att sätta sig framför tv;n en sväng....
och för er alla som undrar vad det står efter hästnörd...så står det trogen sälenist........tog ett tag för mig att fatta det också kan jag lova. Men nu är mysteriet löst. Finally!

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0