Hemma igen

Nu e man hemma i Sthlm igen...midsommar har kommit och gått. Riktigt slaskit väder med spelet vattenfall, vin, sprit och cider....en och annan översexuell hund och en beskedlig o lugn hund. Demie och Patrik spydde redan innan kl. 21.00 på kvällen...Patrik var dessutom den första att däcka. Vi började iofs dricka redan 16.00 och slutade 23.00. Sedan blev det biljardturnering mellan mig och Patrik.....5 rundor...klart jag piskade skiten ur honom med 3-2. Kuligt. Mindre roligt var det kl.00.30 på natten då jag åkte på ett vackert migrän anfall och inte sov en blind på hela natten plus att jag låg och spydde från 05.00-08.00 på morgonen.Värt att nämna dessutom att jag låg och sov på ett hårt badrums golv mellan dom klockslagen. Hatar migrän, blev sedan väckt klockan 10.00 av en oförskämt pigg Demie. Sedan bar det av hem till Salem för att ta ett bad och sen lägga sig och få tillbaks krafterna. 
Idag blir det ganska lugnt, ska ner och handla lite gott..ja mat alltså...om ni trodde nåt annat. Sedan blir det att ta en fika med patriks syster i solen. Och sedan mys med min man när han slutar jobba ikväll....lite film och god mat.  

Ha en riktigt bra dag

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0