Allt och inget

Var ett tag sen jag skrev nåt inlägg nu....har inte haft nåt virus skydd på datorn. Men nu är det fixat, ja för ett tag i alla fall.  Har å andra sidan inte hänt alltför mycket. Färjestad och Frölunda är i final i år. Självklart kommer FBK vinna. Kommer i vilket fall bli spännande.
Idag har jag kollat på den nya filmen med Owen Wilson & Jennifer Aniston Marley & Me, den var verkligen jätte bra.
Var på dop i lördags, Jessicas & Roberys lilla son Erik döptes, han var så snäll hela tiden, en riktig liten solstråle. Och hela dopet i sig var trevligt, Jessica hade bakat både det ena och det andra, Cupcakes, kärleksmums, tårta, bullar och kakor. Jätte gott..men väääldigt mättande.
Har fortfarande inget jobb...men förhoppningsvis är det på G. Tror att jag kommer att hamna på något äldre boende här i närheten, hyffsat bra betalt, plus att det är guldvärt att kunna gå till jobbet. Dessutom så ska jag köpa mig en hund så fort jag får ett jobb....blir troligtvis en rottweiler eller nån blandras som har rottweiler i sig. Jag längtar. Dessutom så verkar ju våren vara på god väg nu och motivationen för att börja träna börjar komma tillbaka och det mina vänner kan jag säga att jag känner att jag behöver.
Har inte så mycket mer att skriva just nu känner jag, tyckte att bloggen behövde uppdateras lite. Nu ska jag baka lite chokladbollar. Mumma!

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0