jag vet..jag vet

Jag har slarvat me att uppdatera här lite. Men nu när jag är hemma i karlstad ett tag så är jag så upptagen med att träffa alla kompisar. Så med andra ord tar jag igen förlorad kompis-tid. Idag har jag varit på stan och fikat med Fia och sen vart hemma hos henne o gosat med hennes hund och sett på när hon o hennes kille kastade vatten, kakao och kaffe på varandra. Otroligt kul faktiskt, men fy fan vad d såg ut efteråt. Jag har också fått otroligt smärtsamma skavsår på hälarna av mina nya fina läder stövlar...så i ren desperation köpte jag ett par skor för 99 kr bara för att inte ha ont :P slöseri med pengar? jajjemen, men värt det var det allt.

Just nu sitter jag hemma i soffan framför tv:n med denna lilla bärbara datorn och är lite trött. Väntar dock på att Sex & The City ska börja på Comedy central......är ensam hemma, käns lite tomt men har sällskap av alla fyra katterna; Nicco, Nitro, Mulle & Gizmo som ligger utsträcka lite här och var.  Väntar bara på att Nitro ska få ännu ett av sina kända adhd utbrott. Det kommer väl precis när jag har somnat..i vanlig ordning. Nu har programmet börjat!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0