Måndagsbarn

Snart bär det av till stan; banken, lunch och sen hemresa till Sthlm. Ser inte fram emot det värst mycket om jag ska vara ärlig.
Tänkte tipsa om några låtar som hör till mina favoriter just nu;

Veronica Maggio - Måndagsbarn
Takida - Give into me
Manian - Welcome to the club
Rihanna - Rehab
The killers - Human
Coldplay - viva la vida
The Connels - 74 75
Katy Perry - I kissed a girl (var tvungen att lägga med den,den är min lillebrors favvo låt just nu. Han är 5 år!)

Tack och hej för mej!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tjohopp! Jag minns när jag var liten och gick runt o sjöng "... wanna have sex on the beach, come on everybody, sex on the beach..." hahahaha. Känns lite som om jag o din bror hade samma musiksmak i den åldern:P



Hörru du! När får jag besök då? Kommer du ner på Way out West och lyssnar med mig i slottskogen?



Kram Norsken

2009-03-10 @ 23:18:19
URL: http://norskenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0