Snö snö snö

Idag snöar det som bara den här i Karlstad. Ganska mysigt kan jag motvilligt erkänna. För jag vill verkligen ha vår nu, så man kan plocka fram alla söta skor och sånt. Men å andra sidan så älskar jag vintern också. Men tids nog så kommer våren och sommaren, det kommer bli underbart.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, är fruktansvärt sugen på att gå på bio men jag orkar verkligen inte göra mig iordning. Så det kommer väl sluta med att jag ligger och läser en bok under mitt underbara duntäcke......som vanligt!
Har ätit tacos idag också...as gott, finns inte mycket som slår en riktigt mumsig guaccamole. Mamma håller på och röjjer runt med dammsugaren nu..jag hatar verkligen oljudet. Död åt dammsugare! 

Nej, kan inte koncentrerar mig med den i bakgrunden. Så nu ger jag upp.

Have a fucking nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0