Uttråkad

Har precis kollat på dom obligatoriska programmen, men nu har jag inget att göra alls....Patrik ligger och sover...undrar hur länge till. För det är faktiskt helg och han är ledig, vore ju trevligt att hitta på nåt för omväxlingsskull. Har inte hänt alltför mycket spännande faktiskt..ska på dop nästa vecka. Så måste nog köpa lite passande kläder att ha på mig..samt en dop present, svårt det där. Har inte mkt vettigt att skriva faktiskt....förutom att jag verkligen inte kan förstå hur Malena Ernman kunde vinna...jag menar opera..herregud...har hela svenska befolkningen tappat hörseln och dödat alla sina hjärnceller? Nåja, sverige floppar ju varje år...vore ju onödigt att bryta den traditionen. Över till nåt betydligt mer spännande..nämligen hockey...Färjestad är vidare till semi...gött..hoppas bara att dom dänger skellefteå, men det tror jag. För i år ska det minsann bli ett Sm-guld till dom värmländska vargarna.
Våren är på väg.....SKÖNT!


Over and I'm out

Kommentarer
Postat av: Andrea

Frölunda-Färjestad i final i år:D

2009-03-21 @ 12:05:54
URL: http://norskenab.blogg.se/
Postat av: Démie

Saknar dig så otroligt mycket min vän!!!! Måste ses snart!!! <3<3

2009-03-25 @ 19:46:44
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0