Confessions of a shopaholic

Ska ta och se den tänkte jag. Tror att den kan vara bra. Idag har det inte hänt alltför mycket (ja, som vanligt alltså). Har vart hemma hos patriks föräldrar (och än en gång som vanligt då). Matti & Maggan (Patriks syster) tvingade mig att käka middag med dom, tror dom har något projekt med att göda upp mig eller något, eller åtminstone få mig att äta normalt som en såkallad normal människa. Vi får se hur det går :P haha.
Håller på att läsa en av de mest dryga böckerna i världs historien tror jag.... Marie Antoinette heter den....tror att jag har kommit sisådär 90 sidor på snart 1 vecka.....långsamt för att vara mig. Måste verkligen lära mig romerska siffror eftersom det myllrar av dom i den här boken....men jag ska läsa ut den, jag har gett mig fan på det. En jäkla bok ska inte få vinna över mig.
Nu är det bara 3 dagar kvar till Karlstad, känns helt underbart!
Synd att vi inte kunde stanna lite längre bara...men men så är livet ibland.
Har hittat ett par jeans som jag bara måste ha...älskar dom verkligen.



 kostar bara sådär 1 235 kronor men det hostar jag lätt upp.....haha

 xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0