Dålig uppdatering

Är nu i Sthlm och inte alltför mycket har hänt. Inte haft så stor anledning att blogga. Till veckan blir det att ta tag i jobbsökandet. Ska bli skönt att göra något vettigt om dagarna. Just nu så håller min man på att förbereda laxen vi ska äta ikväll och hans bror sitter här bredvid mig och håller på att ge mig öroninflammtion (som jag har hört att man kan få av för mycket babbel). Han är en riktig jäkel på att prata. Sen blir att kolla på Snuten i Hollywood 3 =)skojigt värre. Patrik jobbar i helgen så jag vet inte alls vad jag ska hitta på.
Är lite sugen på att plugga vidare men då går man ju mer minus än plus...har ingen lust med massa studielån och shit. Så det får bli någon annan gång. Vill ju tjäna pengar, inte förlora pengar :P hahah.
Nej nu måste jag hjälpa Patrik med maten, han verkar lite gubb-bitter.

See you later alligator!

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Demie

In a while crocodile!! pöss!!

2009-09-12 @ 13:24:49
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0