Friday night high lights?

Njae...blir nog inga high lights idag inte. Robban är på väg hem till oss. Kan bara sluta med kaos...eller massa dumheter från hans och patriks sida. Patriks bror matti är hos oss nu också...han äter upp patriks polly påse. Hit and run. Jag och Patrik tog ett lååångt bad igår.....det var skönt. Han ska köpa kappan från H&M till mig.....Lycka!
Fast jag fick göra en del uppoffringar för att få honom att göra det också. Never again säger jag bara :P hahah
Såvida jag verkligen inte vill ha nåt annat fin fint, då kanske det är värt det. Utpressning? Neeeh vadå?
Jag kallar det ge och ta =)

Längtar efter ruggigt kallt höst väder nu så man kan gå runt i mysiga stora stickade tröjor.


xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0