Godis råtta

Har inte gjort sådär jätte mycket idag. Har vart med Patriks syster...och syndat lite (fulat, ni från lillerud å CP fattar vad jag menar). Har även vart och köpt godis på Krysset...tycker att jag förtjänar det, storstädade hela lägenheten igår. Det behövdes kan jag lova. Patrik kom hem från jobbet och var helt okej snäll. Även han har sina moments, men fortsätter han med sitt humör som kan ge vem som helst whip-lash skador så kommer han banne mig få med mig att göra, och då mina vänner blir det inte roligt för honom. My way..or the highway...too Hell!
Bara 4 dagar kvar så bär det av till Karlstad.....tyvärr Demie å Norsken så kommer jag inte hinna att träffa er på fredag i alla fall...vi åker till Sunne tidigt på förmiddagen. Men kanske på söndag?

Kanske vore med ett bad? Och en gossig badbomb?

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Andrea

Och det blev ingen fest hos mig i helgen som kommer heller:( Har inte alla möbler här.. Så jag måste till gbg o hämta lite stuff oxå. Men jag tycker vi ska ta en fika:) Kram

2009-09-28 @ 08:37:03
URL: http://norskenab.blogg.se/
Postat av: Démie

Gör inget gumman, jag åker ändå hem på Torsdag! Hinner inte ses på söndag, jag kommer hem sent! Vi får se till att lösa det på något annat sätt! Puss, saknar och älskar dig massor!!<3<3

2009-09-29 @ 13:00:15
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0