Happy fucking thursday

Tycker jag börjar bli ganska duktig på att komma ihåg att uppdatera bloggen faktiskt. Igår var jag i södertälje med patriks syster och trallade runt. Var och sökte jobb på ett äldreboende där men dom sökte inte personal...det suger. Blev nobbad av salarp också eftersom jag inte har varken utbildning eller erfarenhet inom vården. Det är surt. Börjar bli trött på att det inte finns några jobb nu.
Pappa ringde igår...kors i taket.....honom har jag inte hört av på ca 2-3 månader. Nu har han tydligen fått för sig att han ska läggfa undan pengar varje månad fram till maj 2010 så att jag ska åka med honom ner till thailand. Mycket snack...och ja, ni vet väl hur resten av visan går. Man lär sig efter många många år att ta allt han säger med en nypa salt. 
Jag och patrik har tänkt att vi ska lägga ut 500 spänn på att köpa 50 st trisslotter........och man tycker ju att någon/några av dem borde innehålla vinster...ju större desto bättre. Det vore inga fel alls det. Bättre än julafton och ja bättre än *** Demie du vet vad jag snackar om. Vi har ju våra moments ;-)
Nu ska jag nog ta och titta på My blueberrry nights med Jude Law =) Mumma...me likee ögongodis.

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Andrea

Du är jätte duktig på att uppdatera:P Älskart<3

2009-09-17 @ 17:54:35
URL: http://norskenab.blogg.se/
Postat av: Démie

Klart jag vet vad du snackar om gumman! haha saknar dig såååå mycket!! puss

2009-09-17 @ 23:49:26
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0