Hello sunshine

Super fint väder med sol och välbehövlig värme. Men måste nog säga att jag längtar lite till höst/vinter så man kan burra in sig i mysiga jackor, stövlar och tröjor. Har vart på Salarp idag och checkat läget men fick svaret att : nej hon har gått för dagen, här har du hennes telegon nummer.
Så ska ringa till denna människan imorgon innnan kl.12.00. Hoppas på napp alltså.
Nu håller jag på att laga "mat" blir lite spaghetti med ketchup...duger fint åt mig det =)
Har vart hemma en sväng hos patriks föräldrar i vanlig ordning.....alltid lika kul.
Blir sunne (Knudsgården) i oktober för att fira moffa som har fyllt år, och hör och häpna.....Patrik har faktiskt tagit ledigt för att följa med till my beloved Värmland...inte illa för min lilla 08. Ska bli en härlig helg med bastubad.....lite fiske kanske och förhoppingvis är det väder för att paddla lite kanot =) Skojjigt!

Nu måste jag ägna mig åt min såkallade mat som står och kokar över i detta nu.

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0