Horrible night

Har haft en hemsk hemsk natt....hade lite smått ont i huvudet när jag gick och la mig i sängen runt 22 tiden. Sedan vid 00.30 slog det till på riktigt....en ruskigt smärtsam migrän som höll mig vaken till 06.00 imorse. Hade så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Har alltså inte sovit alltför mycket inatt, känner mig fortfarande lite hängig men blir att fortsätta mitt Sex and the City Marathon ikväll, har tagit mig igenom halva skolådan nu =) Fin fint det.
Ska bli delvis skönt att åka hem imorgon...slippa dom fördömda jobbiga småsyskonen som kan reta gallfeber på mig till förbannelse. Påminn mig om att jag aldrig någonsin ever ska ha barn....aldrig någonsin!
Segene kommer att stanna där hon är...mitt rehabiliterings schema hjälpte och hon kan nu ridas...och dom älskar henne. Hon ringde alldeles nyss och allt var mer än bra.  Bra avslut på vistelsen här =)

Nu blir det kvällsmat och sen fly in på rummet med skolådan...bort från dom gapiga ungarna!

Demie.....kommer sakna dig mucho!
kom gärna upp någon helg och hälsa på, när som helst anytime =)
Klarar mig inte utan dig!

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Démie

Jag klarar mig verkligen inte utan dig!!!! saknar dig så mycket min ängel!! Älskar dig baby!! rosa armband 4 ever and ever<3<3

2009-09-08 @ 22:33:06
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0