Inte alltid så lyckat

Igår var det en utekväll på stan...förfest i en väääldigt trång men fin lägenhet med en hyper energisk hund. Sedan hamnade vi på Nöjesfabriken (VIP såklart haha )....överlag lyckad kväll....träffade massor med gamla klasskompisar från gamla tider. Man är ju van vid att biverkningarna av en party kväll kan resultera i illamående, sjuk huvudvärk, slöhet....men inte jag inte....jag vaknar upp med en glasbit som sitter fast i hälen och gör allmänt as ont. Så en varning, gå INTE BARFOTA på stan. Så ja Åsa, du får nog behandla min blodförgiftning. Och ja, jag har försökt få ut den med alla medel men den sitter fast. Steady as a rock!
Det mest pinsamma var att jag hade flip-flop med i väskan för jag vet att fötterna gör ganska vackert ont efter en helvkväll i högklackat. Så mycket korkat och orutinerat av mig.

Nu blir det Sex And The City Marathon......the worlds greatest!

God natt på er =)

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag minns att det var någon som envisades om att INTE ha på flipflops senast när vi var ute oxå (även fast hon hade med). Undra vem det kan ha varit...?

2009-09-06 @ 22:15:11
URL: http://norskenab.blogg.se/
Postat av: Démie

Sorgens dag... Tisdag och min älskade ängel lämnar mig igen... kom tillbaka snart vännen, överlever inte länge utan dig!! Puss!!!<3<3

2009-09-07 @ 11:53:16
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0