Odi et Amo

Jag hatar och älskar. Det är vad det betyder, och ibland hatar jag verkligen den där dumma fan som ska föreställa min kille. Förstår inte hur en människa kan bete sig så jävla korkat. Varför ska det alltid vara mitt fel så fort något här hemma inte stämmer riktigt? Jag hann inte ens komma upp nästan imorse innan han började skylla både det ena och det andra på mig. Tänk om mord vore lagligt......eller ja, åtminstone grov misshandel.
Dumma jävla han, han har förstört hela min dag nu. Nu snackar jag inte bara om att han är såhär idag...det är ganska ofta han håller på såhär.

Orkar inte skriva nåt mer
Är för förbannad

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Åsa

byt kille..! tror de finns dom som är snälla

2009-09-26 @ 13:58:39
URL: http://asabostrom.blogg.se/
Postat av: Démie

Jag vet precis vad du menar, och som jag har sagt förut.... du kan inte utsätta dig för det här om och om igen!!! Komigen nu Nathalie var inte den där mesiga underlägsna flickvännen....var du!

2009-09-26 @ 16:58:35
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0