Seg saturday dag

Har inte gjort mycket nyttigt idag, har vart på biblioteket och fixat mig ett låne kort. Kan vara bra att ha om mina egna böcker tar slut (vilket dom kommer inom en snar framtid). Har vart till kyrkogården här i Salem med Maggan (patriks syster) och sen vart hemma hos hans föräldrar och snackat lite skit samt brottats med en översexuell löpande Smulan (katt). Nu väntar jag på att min man ska komma hem från jobbet...blir filmkväll med mat och P.S I love you...(lyckades tillslut övertala honom att se den med mig, krävdes lite hot bara :P).
Tänkte bara vara duktig att uppdatera min lilla blogg även fast inte mycket spännande händer i mitt liv just nu. Blir dock till vårdcentralen till veckan för att få ut glasbiten ur hälen, om den inte har krupit ut av sig självt innan dess....vilket jag tvivlar starkt på.

Ha en trevlig helg...så hörs vi imorgon!

xoxo 'N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0