Sunday going Monday

Jaha, då var det söndag. Igen. Hatar verkligen söndagar. Man får 6 bra dagar och på den 7:e kommer räkningen. Veckans depp-dag...me not likee. Imorgon blir det att strutta ner till Rönninge och söka jobb på Salarps äldreboende.....inte världens roligaste jobb kanske men det är schysta pengar åtminstone. Plus att man får göra nåt vettigt om dagarna. Ju snabbare jag får ett jobb, desto snabbare kan vi flytta från den här hålan. That me likee. Förstår egentligen inte varför jag gnäller om söndagar..jag har ju inte precis ett jobb eller skola att släpa mig ur sängen för dagen efter söndag...men tror söndagar alltid kommer vara en riktig glädjedödare oavsett om man bara går hemma eller pysslar med annat. Söndag är liksom förknippad med press,stress och ohyggligt tidiga mornar. Definitivt på min svarta lista.
Kollade på P.S I love you igår med Patrik, tror inte han uppskattade den direkt men jag ÄLSKAR den...skulle kunna se den varje dag utan att tröttna. Kom några tårar också men det kan man ju inte visa honom. Går inte för sig.
Är sugen på höst shopping också...men plånboken gapar skrämmande tom. I vanlig ordning.
Skulle behöva:
* Nya jeans
* En jacka (längre ullkappa eller fejk päls jacka)
*Skor (från Bianco såklart)
* Nån mysig stickad tröja som man kan kura ihop sig under i vinter
* En mössa, vantar och halsduk

Men skulle jag få välja skulle jag förnya my entire closet

Nej nu ska jag sluta småprata

Och du Demie......jag vill ha alla detaljer.....!

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Démie

hehe detaljer säger du:P tror du att du är redo för der?? hahah klart jag ska berätta allt för dig min darling! puss!!

2009-09-15 @ 11:04:56
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0