Tumba

Jayyyy vilket röjj det är där. Or not!
Var i alla fall där en sväng med patriks syster idag...kollade lite kläder på H&M and Oh My Gosh vilka fin fina höst/vinter kappor det finns där. Hittade en lite längre utsväng vinter kappa med pälskrage, hur gossig som helst, den skulle jag trivas i i vinter. Vill ha!
799 kr mina damer och herrar. Och bara såå skön!

Har även vart uppe på krysset/filmkedjan och köpt på mig några sura klubbor....mumma!
Igår bokade vi biljetterna till Karlstad och så hämtade jag ut dom idag. Där blir vi kvar från 1/10-5/10.
Kommer bli så himla härligt, hoppas bara det är fint oktober väder i år så att man kan ta en sväng med ekan och kanoten och så blir det bastubad på kvällarna. Kanske lite mys framför den öppna spisen också. Niceeey!

Nu ska jag ut på blocket.se och kolla efter lite vovvar.
Patrik är ledig i helgen så uppdateringen kan bli lite dålig...så jag har inte rymt min väg. Det får ni inte tro =)

Lots of hugs and kisses // N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0