Vad är en dag på slottet?

Ingen höjdare. Var där igår med Patrik, Jessica, Robban, Lill-Erik och Tony. Vi var inne på Tre kronor museet. Var väl inte sådär jätte häftigt...Patrik och Robban var galet pinsamma som vanligt. Kan evetuellt lägga upp crazy pictures på deras totalt sinnesjuka upptåg. Sedan tog vi en tur genom gamla stan.....så himla mysig atmosfär där och luktar nybakta bullar och vanilj överallt. Bar runt på Erik hela tiden....han börjar bli stor och tung nu. Så gissa om jag hade ont i armarna efter 40 minuter hahah. Tur att lille skitungen är så himla go och glad hela tiden. Älskar den ungen. Så ska alla barn vara.
Var hemma hos Patriks föräldrar igår kväll också med Patrik. Deras hall behövdes tapetseras om, så det fick ju min gubbe fixa. Inte riktigt klart än..han ska över dit ikväll igen och fixa det sista. Lär ju inte ta 5 timmar idag í alla fall.
Har inte riktigt orken att hitta på något. Men vill inte heller bara göra ingenting. Jobbigt dilemma det där. Jag skulle nog kalla det dagens I-lands problem.
Nu är det bara 10 dagar kvar så åker jag och Patrik till karlstad...Mysigt =) Skulle ju vilja hinna låta alla vänner träffa Patrik också men tiden kommer inte riktigt räcka till för det tyvärr. Men ska försöka hinna träffa Demie för en kaffe på Waynes. Kanske kan hon dra dit dig med Norsken. Vore himla roligt att träffa er igen =)

Nej nu blir det lite vovve letning....och se om det finns några schysta kläder på nätet. Behöver verkligen uppdatera min garderob.

Lots of hugs and kisses // N

Kommentarer
Postat av: Demie

Det vore en skam om du kom till Karlstad utan att träffa mig!! Vi måste försöka dra med oss Norsken också! Puss<3<3

2009-09-21 @ 17:08:56
URL: http://demieguiron.blogg.se/
Postat av: Andrea

Norsken is in! Har ju avklarat denna kursens tenta då:) KRAM

2009-09-22 @ 10:01:14
URL: http://norskenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0