A womans rights

Idag kom äntligen mitt paket ifrån H&M med sjal och jumpsuit. Båda är keepers. Tror faktiskt att jag ska inviga jumpsuiten redan imorgon till jobbet =)
Annars så har jag varit ledig idag, haft det fruktansvärt tråkigt. Är dock nyduschad nu så jag känner mig åtminstone som en människa igen. Förövrigt så kan jag säga att jag längtar tills min lön kommer, då ska jag och underbaraste Démie boka biljetter till Globen Horseshow och så kanske det blir lite shopping. Måste åtminstone inhandla ett par gummistövlar...och en höst jacka...och en vinter jacka och antagligen någonting mer. Jag började som shoe-a-holic men har nog övergått till shop-a-holic nu. But what can I say...It's a womans rights =)
Sörjer att jag bara har 4 avsnitt kvar på min Sex And The City box nu. Vad ska jag nu göra när jag kommer hem från jobbet varje kväll?

Det är inte lätt att vara värmlänning i Stockholm det säger jag bara

STACKARS ASKUNGEN

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0