Bad blogger

Har varit sådär dålig på att blogga nu igen. Men är så himla mycket jobb och andra stress moment i mitt liv just nu, så jag orkar liksom inte riktigt anstränga mig. Hästen ligger ute på annons och är nu till salu det känns inte alls bra egentligen då jag inte vill att hon ska vara med någon annan än mig...för som så många hästägare är jag starkt övertygad om att den som kan sköta Segene allra bäst är enbart jag.Därför känns det jobbigt att sälja henne för att sedan inte har något att säga till om eller bestämma om längre...tappar liksom kontrollen är situationen då. It breaks my heart. För jag vet vad det finns för hästfolk där ute som inte borde få kalla sig hästfolk...tänk om hon hamnar hos någon sån....en som verkar vara toppen bra i början för att sedan fördärva och förstöra, ödelägga. It gives me chills down my spine. Alltid dessa dilemman. Hur mycket jag än vill ha henne kvar hos mig föralltid så kan jag inte det, jag är inte rik och jag har ingen egen häst gård. Hade jag vart och haft det så hade saken varit biff. Men nu är jag bara ännu en i raden på maktlösa kommande x-ägare. Tragiskt, sorgligt...? You bet it is.
Så nu vet ni varför mitt bloggande kommer vara fortsatt dåligt.... mitt hjärta trillar sakta men säkert isär i hundra miljoner trasiga små bitar.

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åå fy ska ni skiljas :( vad jobbigt! hoppas jag aldrig behöver vara med om det...Hoppas du hittar nån bra ny ägare!

2010-08-01 @ 21:14:58
Postat av: angelica

varför blir hon inte kvar i stockholm? :(

2010-08-01 @ 23:34:19
URL: http://angelicank.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

det blir snart bra :) <3

antar att de va du som kommenterade haha :D

jo ego woman är heeeelt okej men hon skriver inte speciellt bra haha! du vi får hittta en dag som passar, en promenad kanske om det är soligt någon dag? saken är den att vi blev rätt magsjuka sista dagen och är det fortfarande, hade liksom ingen lust att skriva ut det på facebook hahaha puss <3

2010-08-04 @ 02:41:46
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0