Clog and want- omania

En väldigt klok kvinna sa en gång : I like my money where I can see them - hanging in my closet!

- Carrie Bradshaw

Här kommer lite bilder på saker jag har och vill ha =)

 Super fin från Ellos för 599 kr, den vill jag ha =)


Såå fina och såå sköna, blir att köpa dem vid nästa lön 599 kr

Och dom här har jag =)

Skönaste skor jag någonsin ägt tror jag. Kärlek!

 Nyaste förvärvet, inte använt dom än men me lijkeee =)



Scarf - SvartSjal beställd från H&M arriving any day now =)

Byxdress - Ljus gråbrunThis too =) Mys dress för hemma kvällar =)





På tal om allt och inget så har min lilla bebis Bentley varit hos fröken veterinär idag. Vi trodde att han hade fått någon sorts urinvägs infektion, så dom fick ge honom lugnande för han var på tok omöjlig att få ett blodprov ifrån. Men proverna var bara bra. Men nu har vi fått en tid för kastrering, vaccinerg och id märkning den 17/8. Stackars min lilla kisse var helt groggy, men nu mår han bra, röjjer som vanligt. Ska köpa dyrt veterinär foder till honom nu också eftersom han tenderar till att få problem med urinvägarna så det blir specialfoder för honom. Billigt och bra..... det kan man kalla zta zta uhhh. Plånbok not lijkee!

Nu ska jag tvätta bort mitt smink för att bädda ner mig med katten och kolla Sex and the city!

xoxo N

Kommentarer
Postat av: angelica

Fina saker! Och vad söt du är :) tycker du borde flytta hem till Värmland igen så att vi kan ha massa tjejkvällar, kolla på satc,dricka vin och drömma om kläder! Vore bäst.

Jag får försöka komma och hälsa på dig snart, är fan på tiden nu. Ta hand om dig! PUSS<3

2010-08-09 @ 21:24:59
URL: http://angelicank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0