Dagens eskapad

Nu ska ni få läsa något märkligt och kanske fullkomligt galet.
För idag kommer det inte bli några kloka ord.
Just nu så borras det i alla lägenheter i vårat område, för det ska dras in några sors Telia kablar. Fråga mig inte varför för jag har inte den blekaste!
Men i alla fall...
Förra veckan så fick vi en lapp om att idag så skulle dom in i våran lägenhet och borra. Till saken hör den att Bentley är livrädd för ljudet och han är precis nyopererad och får då inte utsättas för stress. Klockan 07:30 imorse kom dom och knackade på dörren. Självklart öppnade jag inte. Alltså måste jag ju ta mig ut utan att dom märker det för en dikussion med dom på morgon kvisten var jag minsann inte på humör för. Så min första tanke var att smita ut när de inte var i närheten och kunde se mig. Men den planen gick ganska snabbt i stöpet eftersom det visade sig att dom var i lägenheten mitt emot oss och dörren stod öppen in dit. Så då tänkte jag: jaha nu då?
Det började bli ganska stressigt eftersom jag faktiskt skulle till jobbet, så jag väcker Patrik och frågar vad F*n jag ska göra. Och han säger: Jamen, då får du ju hoppa ut genom balkongen (vi bor på bottenvåningen).
Sagt och gjort. Jag smet ut via balkongen. Kom till bussen i tid för att sedan inse att mitt busskort ligger i den andra jackan. Fick springa hem, ringa Patrik och be honom ge mig kortet via balkongen. Missar bussen och får gå 1,5 km ner till pendeltåget...

Och det mina vänner var dagens Walk Of Shame !

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Åsa

hahaa SÅ värt det!

2010-08-18 @ 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0