hej då 2010

Ja imorgon stundar ett nytt år...och det känns faktiskt bra. 2010 har på alla sätt varit ett toppen år, men som med allt annat har även detta år ett slut.

Så detta blogginlägg vill jag tillägna allt härligt, besvärligt och alldeles underbart;

¤ Mina underbara vänner
¤Min fantastiska familj
¤Min fina, knäppa,besvärliga men helt underbara pojkvän
¤Mitt jobb med underbara arbetskamrater
¤Mitt förra jobb och dessa underbara människor
¤Segene, som såldes i augusti...magisk tid med denna häst och den härliga familj som köpte henne
¤Förkylningar, migrän, magkatarr för att nämna några
¤Mina kissekatter Pandora (Lola) & Bentley (Benty)
¤Spenderade pengar...som faktiskt nästan bara använts för vettiga ting =) Nästan...
¤Partykvällar, helger med de bästa
¤Ljumma sommarkvällar
¤En vit jul

Och förhoppningsvis ett mycket gott nytt år, så adjö 2010 och välkommen 2011. Du har mycket att leva upp till!

Och till alla er som läser min lilla blogg, tack för det här året och hoppas ert år varit lika bra som mitt!

Gott nytt år, drink med måtta och be all that you possibly can be!

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

ja me lika it toooooo :D

2011-01-01 @ 11:36:31
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0