hjälp?

Alltså vad händer med Sverige? Ska det börja bombas här med, ska man sluta åka buss, tunnelbana av ren rädsla för att något ska sprängas. Det är inte om utan när...skit läskigt tycker jag...man kan ju hoppas att det hade något med salems demonstrationen att göra, även fast jag vet att det inte är så...måste bara ha någon sorts förklaring till det. Men jag säger såhär: 

¤ SD, nu får ni fan sätta fart och jobba lite
¤ Ta hem våra trupper från Irak...jag visste att det skulle bli problem...Sverige..Neutralt no more? Sverige har inte varit i krig sedan vår stormakts tid....är det verkligen värt det? Vi klarade oss ur 2:a världskriget med ren klokhet...

Och till alla som sympatiserar med självmordsbombare....fan stick tillbaks dit ni kom ifrån...ni har inget här att göra om ni bara är här för att förstöra...man kan inte bara stampa på ett lands gästvänlighet sådär!

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

TUMME UPP! GILLAR!

2010-12-14 @ 16:26:31
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0