Arbetsmyra

Jobbat idag från kl.11-19.00.....inte lika mycket att göra som i helgen i alla fall. Hade stängningen ensam idag också..räkna kassan m.m....jag har blivit en riktig hejare på det. Tycker fortfarande jobbet är super kul och jag stor trivs verkligen med alla mina arbetskollegor =) Fyllde år i söndags också...bara 9 år kvar till Big 30.....21 passar mig ganska bra, snälla kan jag få vara 21 förevigt?
Förövrigt blir det käka pizza med mannen ikväll.....skulle ätit nån konstig kreolsk gryta men han hade glömt köpa lite ingredienser haha!
Något annat kul är att björn borg skorna jag lade upp en bild på i mitt förra inlägg...dom e nu mina! Wiiee <3

Säsongs start av House ikväll...finally säger jag bara. Så nu överger jag er..... =)


xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0