Better by time

Verkar som viruset bara var på snabb visit för idag mår jag mycket mycket bättre, det är skönt. Haft en lång dag idag....men är inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara. Snart börjar House på 4:an också...bra avslutning på kvällen och imorgon börjar jag jobba klockan 14:00, sov morgon me loveiii. Biljetterna till karlstad är bokade nu också....klappat och klart alltså. Och på torsdag blir det lite shopping för min del....måste hitta ett par sjysta jeans eller jeans legging, helst svarta eller grå. Har redan shoppat 2 st tröjor....1 korall färgad kofta (lite tunnare tyg) och 2 st tröjor med puffärmar (svart+röd). Bara resten av outfiten som saknas. Vill ha en ny handväska också..helst en mörklila eller en lite mörkare rosa som är lite mellan size sådär. Får se om jag hittar nåt jag gillar =) Hihi

Nu ska jag ut på blocket och kollar kitte katter......håller på att övertala patrik att vi ska skaffa två små kattungar....jag trivs inte utan djur i min närhet. Alltså har han inget val än att ge med sig. Nu är det jag som är starkast minsann :P

Ha en underbar kväll, och be för att vintern snart är slut!

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0