Blåsningen

Usch jag som trodde viruset bara hade varit på snabbvisit...och så natten till lördagen..tror ni inte jag åker på världens dunderkur av magsjuka..inte så jäkla rockigt ska jag säga er. Dessutom så skulle jag ha jobbat både lördag och söndag...så nu förlorade jag någon tusenlapp på det. Inte glad tjej. Idag känner jag mig piggare, men känner fortfarande av sviterna....yr, lite orolig mage (saltbrist+ matbrist). Men i stora tag piggare. Förutom snuvan som har hängt med mig ett tag nu...den vill liksom inte bara dunsta. 4 dagar kvar tills jag åker till karlstad, det känns riktigt fint. Har även inhandlat lite nya kläder....grå jeansleggings och 2 linnen.
Nej, tänkte jag bara skulle trotsa sjukdomen en snabbsväng för att uppdatera er lite granna. Och nu ska jag återgå till min bok "Min Vän Henry" som handlar om en gravt autistisk pojke som är helt instäng i sin egen värld ända tills han träffar sin kusins hund och hans föräldrar inser att ett genombrott kanske går att få, så de köper honom en golden retriever valp som han döper till Henry. Jag rekommenderar den starkt, den berör riktigt mycket.

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0