(F)usch

Nu har jag varit en dålig människa igen. Måste verkligen skärpa till mig lite och börja blogga bättre. Mitt liv rullar på som vanligt....jobb,jobb och jobb....och en låång härlig fika på Espresso House med underbara Demie <3 Nu är det äntligen helg och jag är ledig, vilket också ska bli underbart. Imorgon bär det av in till storstan för att ta en fika med Helvete Lars Olov Sophia =) Det ska bli great! Förhoppningsvis blir det bio med mannen i helgen och vi tänkte kolla på Wolfman, tror att den e sjukt bra. Till veckan är det löning och jag ska köpa mina efterlängtade Vagabond skoletter med kilklack. It's also great! Skulle vilja köpa lite nya kläder också, först och främst svarta jeans leggings, har dock inte hittat några jag har fastnat för ännu. 4:e mars tänkte jag ta mig en tripp till karlstad över helgen, chefen har redan gett mig ledigt dom två dagar jag skulle ha jobbat. Snäll människa det där.
 Älskade lilla systern min fyller stora 18 idag också, Grattis gummsan, stor kicka nu =) En kusin har jag gått och fått också. Min morbror och hans tjej fick en liten flicka den 18:e feb, Grattis!
Nu ska jag försöka hitta på något. Diska? Njae, tror jag ska låta patrik slava när han kommer hem från jobbet sen. Film tror jag faktiskt att det får bli. Jag förtjänar en lugn stund efter den här super stressiga dagen.
Jag återkommer imorgon med mer nyheter..eller vad man nu ska kalla det :P haha

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

lägg upp bilder på sonen :D

2010-03-14 @ 16:19:45
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0