Long time no see

Nu har jag varit en dålig människa...igen. Kommer inte ihåg när jag senast uppdaterade men det är säkert längesen. Datorn+internet har krånglat, jobbat väldiiigt mycket. Har inte hänt överdrivet mycket, men lite.
I lördags var jag inne i stor stockholm och träffade bästa tjejen (Demie) vem annars liksom?! Irrade runt halva staden efter ett café som passade oss, hamnade till slut på Espresso House med en varsin Caffe Latte + chokladmuffin med 4 olika choklad sorter i =) Fint det! Tog igen lite förlorad tid, vi fick dock anstränga oss för att komma på vad vi skulle uppdatera varandra med. I går var det Alla ("v") Dag också. Hade inte förväntat mig särskilt mycket från mannen. Och istället chockar han mig med en choklad ask och en bukett med underbart fina röda rosor som för övrigt doftar ljuvligt. Trevlig överasskning. Sen har jag bestämt mig för att åka till karlstad över en weekend första helgen i mars, fira syster yster som har fyllt 18 år då (hon fyller 19:e februari) och en utekväll med bästa tjejen Demie och förhoppningsvis lite mer fint folk =) Färgat håret idag också...utväxt me not lijkee. Så nu håller det väl kanske 3 max 4 veckor till. Varför gick jag från blond till brunett? Jag hatar ju att behöva färga om håret stup i kvarten haha..Helvete Lars Olov!

Tänkte avsluta dagens uppdatering med lite dålig humor:

SÄG: snö, ärta, stol, tio. På engelska (snow,pea,chair, ten)

VAD SA DU EGENTLIGEN?

Och Demie avslöja det inte :P Kan ju säga att det tog oss bra lång tid innan vi kom på det (eller vi och vi, Demie kom på det men vi räknas ju i princip som en person också).

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Démie

Gud vad jag saknar dig när du är borta min ängel!!! Jag älskar dig!!! haha nejdå jag ska inte avslöja de små fina orden:P Pöss Pöss

2010-02-18 @ 20:18:57
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0