Feel Pain

Usch börjar bli trött på att stå i en butik hela dagarna. Få ont i ben, fötter och rygg. Har jag dessutom tur så får jag en idiotiskt bråkig kund precis vid stängning. God I love this life!
Nu SITTER jag här framför datorn och försöker få mina ben och fötter att sluta värka, än så länge går det sisådär. Inte blir det bättre av att det är så varmt heller...vinner jag dessutom stjärn-vinsten så kommer jag att ha ben som stockar när jag är gammal gumma (jämntjocka från lår till fot) Tummen upp för det!
Är i alla fall ledig imorgon, då ska jag ha sov morgon och INTE spendera hela dagen ståendes. Det kan jag garantera mina vänner. Ikväll blir det grilla på balkongen med älskling och kanske kolla på några SATC avsnitt. Det gillas super duper mycket :-D Och till dessert blir det jordgubbar med glass!

NU: kolla på Ikea efter lite sjysta saker till lägenheten =)

xoxo N

Kommentarer
Postat av: angelica

fin kväll hörrudu!:)

2010-07-15 @ 20:54:14
URL: http://angelicank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0