Tillökning =)

I augusti får vi tillökning i våran lilla familj. Bentley ska få en lilla-syster. Just nu är hon bara 9 veckor men har redan fått ett namn...Pandora heter hon. Får se hur Bentley reagerar på en ny katt men vi hoppas att det ska gå bra. Han behöver trots allt sällskap. Det ska bli mysigt med två små troll, även fast Bentley inte är alltför liten längre. Och idag fick han en ny klösbräda. Han hade liksom växt ur sin gamla, så nu har vi en enorm klösbräda i hallen.

Och till veckan börjar mina helvetes veckor på jobbet...kommer vara i ungefär 1 månad då jag jobbar 6 dagar/vecka. Kommer troligtvis vara helt slutkörd när jag kommer hem från jobbet varje dag men det är pengar jag behöver.

Har även jobbat idag och ska jobba imorgon. Men ikväll blir det grillning med älskling, matti, Thomaz och hans lilla dotter Emma. Mys!

Duscha behöver jag göra idag med, har inte tvättat håret på ca 3-4 dagar....mindre mysigt hahaha.

Så nu tackar jag för mig

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Åsa

va gött att du får en massa jobb!

2010-07-18 @ 11:06:51
Postat av: Anonym

ge mig tider haha

2010-07-22 @ 16:24:50
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0