Weekend

Nu är man ledig från jobbet i 1 hel vecka :-D Då blir det att åka ner till Démie och älskade lilla Segene<3 Ska bli riktigt skönt och nu när man äntligen är frisk från den där jäkla förkylningen jag hade senast jag var där så kanske man kan bada den här gången. Förhoppningsvis rida iväg och bada med hästarna också. Senast jag och Démie var iväg och badade med pållarna (Segene och Zarek) så blev vi minst lika blöta som hästarna + att Segene var på god väg att lägga sig ner i vattnet (med mig på ryggen). Charmig häst det där, hon tyckte väl att jag också behöde bada eller nåt hahaha. Troligtvis ut på stan i helgen för att parta lite också...vet inte riktigt vilken bar ännu men det återstår att se :-)

NU: väcka en sovande fällande Bentley som ligger i mitt knä, duscha & och sen lite Sex And The City Marathon (fick boxen med alla säsonger av min älskade fina man) Tack Baby<3

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0