22:39

Sitter här framför datorn nu och chattar lite på msn med syster och Elin... Har varit inne i Stockholm idag och fikat med Mary. Kom hem...var ute och sprang lite...tog ett långt bad...

Har pratat med farbror doktor idag och fick en tid på fredag klockan 10:40 för min stackars tå. Inte något jag direkt ser fram emot men.

Något jag däremot ser fram emot är att jag åker till Karlstad på måndag och på tisdag bär det av till Liseberg med La Familja..stannar där tills på onsdag och sen bär det av hem till Stockholm igen på torsdag. Och på söndagen bär det ännu en gång av mot Karlstad med Mannen och Demie för att hämta hästen. Sedan veckan efter det....en heeeeel vecka med underbaraste Demie.

Nu ska jag vila...har en huvudvärk som håller rundgång i mitt huvud.

Avslutar med en bild på mig och kusinen i Sunne =)



xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0