Assholes

Okeeej, dagen artade sig inte riktigt som jag hade tänkt. Var till läkaren...var helt övertygad om att han skulle få bort nageln så att infektionen kan försvinna...men icke. Enligt honom såg tån inte ens infekterad ut?! Men det är lugnt det är säkert bara en pump med vaniljsås som finns under min nageln. Inte kunde han se att foten var helt svullen heller när det är uppenbart svullen. Så alltså...jag betalade 150 spänn för att få saker berättat för mig som inte ens stämmer. Heja vården! Så nu måste jag fortsätta gå runt med en infektion tills nageln trillar av av sig självt... B E A utiful! När det väl händer så är det antagligen lika bra att amputera hela foten!

Nu funderar jag på att åka in till Stockholm eller Skärholmen för att ägna mig åt lite tröstshopping!

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åsnaaa då kudne jag åkt med dig ju :( fna du borde ringt hahaha :D

2010-06-11 @ 15:47:05
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0