Home going

Idag är det min sista dag i karlstad..åker hem vid halv 4 till Stockholm idag. Sitter just nu på verandan och njuter av solen. Väntar på min morbrors tjej som ska hälsa på en sväng innan jag åker. Tog en fika med Demie i stan idag vid klockan 10..även in på glasbanken...det var trevligt. Ja, fikan alltså. Stora tjejen tar studenten nu på torsdag. Och sen så kommer vi få en toppen sommar tillsammans. 19:e juni träffas vi nästa gång och sedan blir det att hämta hästen 20:e juni. ...det ser vi fram emot.

Uppdateringar om tån:

Har haft ett omslag på hela natten. Ser ingen större förändring. Så det blir väl att jag får åka till läskiga farbror doktorn med den. Känns sådär lagom kul faktiskt. Men får väl trösta mig med att det onda kommer att försvinna efter det...

NU: göra lite sallad och äta med mami!

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0