Knudsgården

Så mina vänner..nu har jag landat i sköna Värmland. Eller ja, rättare sagt igår. Men anlände till Sagolika Sunne idag. Helgen bjuder på familjeträff på hösta nivå. Ligger här i sängen med min lilla bärbara dator i knät. Har äntligen fått en sådan..så nu slipper jag använda min mans dator. Det är najs! Tack Mami säger jag bara. Börjar känna mig lite sömnig också men är inte riktigt redo för natten ännu. Kan för övrigt berätta att jag har fått upp ögonen för en ny bokserie som på originaltiteln heter House of Night. Än så länge har det kommit ut 3 delar och dom följer här i kronologisk ordning:

¤ Vampyrens märke
¤ Sveket
¤ Utvald

Den fjärde boken ska komma ut nu i juni och jag längtar ihjäl mig!
Värt att läsa...

På tal om att läsa så ska jag nog  göra det nu och det är Katarina von Bredow som jag läser nu och boken heter "Bara inte du"....är nog mest böcker för "ungdomar" men jag gillar dom i alla fall.

Så godnatt och vi höres imorgon då jag alldeles säkert kommer att uppdatera med allt möjligt knasigt..för som man säger..Släkten är värst!

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0